Discover everything about comedy corner from Jos Nuijten
Jos Nuijten
Creative copywriter ✍🏻
43 posts / 88 following / 36 followers
Ooops, Jos didn't post any recommendations about Comedy corner 😳
But we found some other posts from Jos!
Fellow Travelers
‘Schat, een smoking hot spy romance met Matt Bomer en Jonathan Bailey’ appte ik naar een vriendin tijdens de eerste aflevering. En ja, het is steamy. Maar nadat ik daarna ik één ruk doorkeek, doet dat het geen eer aan. Deze miniserie is een waardevolle geschiedenisles verteld in een spannende roman. The Lavender Scare was een periode in de US in het begin van de koude oorlog, waarin homoseksuelen en lesbiennes werden gezien als een dreiging voor nationale veiligheid en als symphatisanten van het communisme. Duizenden LHBT’ers verloren hun baan en werden vervolgd vanwege hun vermeende banden met het communisme, een hetze onder leiding van senator McCarthy. We volgen Hawk en Skippy, die met hun geheimen, angsten en gebreken elkaar weten te vinden in verboden liefde. Ze ontmoeten elkaar opnieuw in de jaren 80, waar de aids crisis zich ontvouwt. Hoewel ietwat geromantiseerd en gepolijst, is het een pijnlijk portret van hoe minderheden altijd als eerst tot zondebok worden gemaakt in tijden van crisis.
‘Schat, een smoking hot spy romance met Matt Bomer en Jonathan Bailey’ appte ik naar een vriendin tijdens de eerste aflevering. En ja, het is steamy. Maar nadat ik daarna ik één ruk doorkeek, doet dat het geen eer aan.
Deze miniserie is een waardevolle geschiedenisles verteld in een spannende roman. The Lavender Scare was een periode in de US in het begin van de koude oorlog, waarin homoseksuelen en lesbiennes werden gezien als een dreiging voor nationale veiligheid en als symphatisanten van het communisme.
Duizenden LHBT’ers verloren hun baan en werden vervolgd vanwege hun vermeende banden met het communisme, een hetze onder leiding van senator McCarthy.
We volgen Hawk en Skippy, die met hun geheimen, angsten en gebreken elkaar weten te vinden in verboden liefde. Ze ontmoeten elkaar opnieuw in de jaren 80, waar de aids crisis zich ontvouwt.
Hoewel ietwat geromantiseerd en gepolijst, is het een pijnlijk portret van hoe minderheden altijd als eerst tot zondebok worden gemaakt in tijden van crisis.